czwartek, 27 kwietnia 2017

Liebster Award



Wiem, że trochę bardzo opóźnione, ale… Jeszcze w grudniu zostałam nominowana do Liebster Award. Jest to dla mnie ogromne wyróżnienie, za co bardzo dziękuję Dominika Kardasińska (http://you-i-and-our-happiness.blogspot.com/ ) ! <3
    Oto pytania, które otrzymałam:

1.       Jak zaczęłaś pisać bloga?

Hmm… Ciężkie pytanie. Chyba musiałabym tutaj napisać całą historię o tym kiedy naprawdę pokochałam siatkówkę całym sercem. A to w zasadzie dzięki moim dwóm wariatkom z liceum (całusy dla Was dziopki), które ciągle mówiły o siatkówce. I pewnego dnia w szkole zostałam sama z jedną z nich (AW) i pokazała mi bloga siatkarskiego. Na maksa się wkręciłam, a jakiś czas później zaczęłam oglądać PlusLigę, mecze reprezentacyjne i zaczęłam pisać historię o Karolinie i Michale. To tak mniej więcej w skrócie. Bloga założyłam kilka miesięcy później, kiedy miałam ponad 10 rozdziałów i zyskałam odwagę ;)


2. Jaka jest twoja ulubiona piosenka?

Nie mam chyba ulubionej piosenki. Co jakiś czas pojawiają się nowe i ta, która wpadnie mi w ucho zwykle na okrągło jest przeze mnie słuchana, aż mi się znudzi xD Są jednak piosenki do których lubię wracać co jakiś czas – na przykład „Only time” i „May it be” Enya, „My immortal” Evanescence, „I see you” Leony Lewis czy piosenki Abby, Modern Talking. Ogólnie mam dość specyficzny gust muzyczny xD hahaha Z polskich wokalistów ogromne miejsce w moim sercu zajmuje zespół Leon, gdyż wokalista, Igor Herbut potrafi każdą swoją piosenkę zaśpiewać tak, że aż czuje dosłownie każdą emocję, którą chce przekazać – mam nadzieję, że rozumiecie xD


3. Lubisz czytać książki?

Uwielbiam czytać książki – niestety zwykle nie mam na to czasu. W liceum jeszcze czytałam, ale na studiach poświęcam wolny czas zwykle śpiąc szczerze mówiąc xD Bo jakimś cudem na sen zawsze brakuje czasu. Można powiedzieć, że czasami na wykładach czytam nowe rozdziały na obserwowanych przeze mnie blogach więc można to chyba zaliczyć pod czytanie xD hihihi


4. Kto jest twoim autorytetem?

Chyba nie mam tak naprawdę swojego autorytetu. A jeśli już to jest to zdecydowanie moja mama. Nie będę tłumaczyła dlaczego – są to już sprawy prywatne. Natomiast jeśli czasami mam gorsze chwile, to zwykle przypominam sobie Michała Kubiaka. Bo skoro on tak zawsze potrafi walczyć na meczach i niesie drużynę do przodu, to czy ja nie dam sobie rady ze wszystkim? Zdecydowanie dam! xd


5. Dlaczego twój blog ma takiego bohatera (bohaterów), a nie innego?

Michał Kubiak – to chyba mówi samo przez się xD A tak naprawdę to chyba dlatego, że mam do tego Pana ogroooomny szacunek i jestem meeega dumna, że mamy takiego kapitana reprezentacji Polski! Jest dzielny, nigdy się nie poddaje, zawsze walczy i ciągnie drużynę do przodu w najgorszych chwilach. Oprócz tego jest na maksa odważny ( wyjechał do Japonii – obcy ludzie, inny język). Myślę, że tyle wystarczy ;)


6. Jakie jest twoje hobby?

Moim hobby jest jazda konna, a oprócz tego ostatnio pokochałam siłownię i ćwiczenia, więc mogłabym w niej spędzać mnóstwo czasu xD


7. Masz jakiś autograf?

Od razu bez bicia przyznaję, że nigdy nie byłam na żadnym meczu, nie widziałam ani nie spotkałam żadnego siatkarza w realu xD Mam natomiast autograf Karola Kłosa i Andrzeja Wrony, które w zasadzie uzyskałam zamawiając Czapę na ich stronie. Było to w okresie Świąt Bożego Narodzenia i w prezencie dodawali do każdego zamówienia właśnie autografy ;)


8. Jaki jest twój ulubiony kolor?

Chyba nie mam ulubionego ;) Nie ograniczam się do szarości i czerni. W mojej szafie można znaleźć chociażby żółty sweterek xD Bardzo lubię niebieski, brązowy oraz czerwony i biały.


9. Co wolisz: owoce czy warzywa?

Chyba smakują mi bardziej owoce, ale od kilku miesięcy namiętnie pochłaniam gotowane na parze warzywa xD Więc chyba to one wygrywają! <3


10. Jakie jest według ciebie najpiękniejsze miejsce na ziemi?

Najpiękniejsze miejsce na ziemi? No cóż… za wiele świata to ja nie zwiedziłam i mam na to czas ;P Myślę, że takie miejsce na pewno kiedyś znajdę. Póki co na pewno jednym z najpiękniejszych miejsc na ziemi jest mała wioska, w której mieszkałam zanim udałam się na studia do Krakowa. Tak… To miejsce jest pełne tak wielu wspomnień, beztroskich lat dzieciństwa, że nigdy o nim nie zapomnę!


11. Jaką porę roku lubisz najbardziej?

Chyba najbardziej lubię wiosnę, bo wszystko rozkwita i mam wrażenie, że to taki „cud” i że jest to niezwykłe. Zmienna pogoda jest dziwna, ale chyba to część uroku tej pory roku. Zimę za to cenię za ten niesamowity blask, kiedy słońce odbija się od śniegu… *.* Za latem i jesienią nie przepadam, chociaż w sumie nie wiem czemu tak jest ;P

No… To chyba wszystko xD A teraz blogi, które ja nominuję do Liebster Award: (Ps. Moi czytelnicy koniecznie zajrzyjcie na te blogi, bo są świetne i zajmują szczególne miejsce w moim sercu – czyli szczerze mówiąc na maksa się w nie wkręciłam xD.)




4.)    http://brakujacyelementduszy.blogspot.com/  - może tą nominacją Cię zmotywuję do napisania nowego rozdziału…. Bo przypominam, że ja CAŁY CZAS CZEKAM! <3



Pytania (na wstępie mówię, że jestem fatalna w wymyślaniu pytań, więc wybaczcie):

1.       Czemu głównym bohaterem Twojego opowiadania jest akurat ten siatkarz?

2.       Co było dla Ciebie inspiracją do napisania bloga?

3.       Dlaczego siatkówka?

4.       Jakiej drużynie w PlusLidze kibicujesz lub która/które zajmują szczególne miejsce w Twoim sercu?

5.       Kto jest Twoim autorytetem? (tu się powtórzę, ale myślę, że to świetne pytanie)

6.       Czy miałaś okazję być na meczu reprezentacji Polski bądź którymś z meczów PlusLigi?

7.       Jakie cechy charakteru są dla Ciebie najważniejsze u drugiego człowieka?

8.       Jaki sport uprawiasz/uprawiałaś lub chciałabyś uprawiać?

9.       Gdybyś miała znaleźć się na bezludnej wyspie jakie trzy rzeczy byś ze sobą zabrała?

10.   Coś słodkiego, bez czego nie potrafisz się obejść lub sięgasz w gorszych momentach? (to zdecydowanie najlepsze pytanie – pewnie po jego przeczytaniu od razu przyjdzie Wam na to ochota xd hahaha)

11.   Czy masz takie miejsce, do którego zawsze będziesz wracała chociażby wspomnieniami?



A więc jeszcze raz dziękuję za nominację! I mam nadzieję, że nie zanudziłam Was odpowiedziami xD

Ps. Kolejny rozdział bloga postaram się dodać jak najszybciej!!! :*




2 komentarze:

  1. Super. Tylko żeby rozdział pojawił się jutro ������

    OdpowiedzUsuń
  2. Igła szył siatkówkę na miarę. My staramy się uszyć siatkarski spis z nici, które łączą wszystkie siatkarskie opowiadania – szyjemy słowem. :) Jeśli masz ochotę pomóc nam się rozkręcić, zapraszamy:
    http://slowem-szyte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń